|
کدخبر: 306318

تیراندازی به یک مداح در بندر امام / ماجرا چیست؟

نفر از عوامل اصلی و محرکان اخلال در نظم عمومی، درگیری طایفه‌ای و قتل در مناطق حاشیه‌ای اهواز شناسایی و دستگیر شدند.دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت:باتوجه به وقوع چند فقره اخلال در نظم عمومی، درگیری طایفه‌ای و قتل در مناطق حاشیه‌ای اهواز، ۲۰ نفر از عوامل اصلی و محرکان، شناسایی و دستگیر شدند.

حوادث تیراندازی به یک مداح در بندر امام / ماجرا چیست؟

صادق جعفری چگنی با تاکید بر برخورد با مخلان امنیت و آرامش در استان بیان کرد: دادستانی مرکز استان با قاطعیت و طبق قانون با عوامل ناهنجاری و اخلال‌گران در نظم عمومی در استان برخورد می‌کند.

وی گفت: طی هفته گذشته به‌دنبال چند فقره درگیری‌های طایفه‌ای و اخلال در نظم عمومی در حاشیه کلانشهر اهواز، چند فقره قتل رخ داد که دادستانی اهواز و فراجا، با قاطعیت موضوع را پیگیری و رصد نموده و ۲۰ نفر از اراذل و اوباش، محرکین و عوامل اصلی را شناسایی و دستگیر کردند که با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

جعفری‌چگنی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای متهمان افزود: دستور قضایی جهت برخورد نیروی انتظامی با عوامل ناامن کننده سطح شهر و بازداشت سریع متهمان صادر شده است و قطعا در کیفرخواست پرونده افرادی که با اقدامات خودسرانه موجب ایجاد ناامنی برای مردم می‌شوند، اشد مجازات از دادگاه درخواست می‌شود.

همچنین امروز ۴ نفر به دلیل مرگ مداح یک مراسم عزاداری در بندر امام (ره) به دلیل تیراندازی دستگیر شدند.

 

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    پلیس جهودها هست که پیشی گرفته به مسلمونا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها