|
کدخبر: 297706

تیراندازی در میرداماد + جزئیات

جزئیات تیراندازی در خیابان میرداماد تهران اعلام شد.

حوادث تیراندازی در میرداماد + جزئیات

رئیس پلیس آگاهی پایتخت جزئیات تیراندازی در خیابان میرداماد تهران را اعلام کرد. رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در خیابان میرداماد، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواسط سال گذشته وقوع یک فقره سرقت مسلحانه کیف پول حاوی دلار منجر به تیراندازی در خیابان میرداماد تهران به اداره یکم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند که با بررسی‌های موشکافنه مشخص شد، مال باخته درحال انتقال یک کیف پول دلار بوده که ۴ موتورسوار با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت NS سفید رنگ مسلح به سلاح گرم به سمت وی هجوم برده و با شلیک چندین گلوله و ضربات مهلک چاقو اقدام به سرقت کیف دلار کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه مال باخته و یک شهروند در این حادثه مجروح شده بودند، عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند، عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه نافرجام و مجروحیت ۲ فرد در خیابان میرداماد با همدستی یکدیگر اعتراف کردند همچنین در ادامه مشخص شد، این سرقت با نقشه قبلی اجرا شده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها