|
کدخبر: 302379

جزئیات جدید از مرگ راننده تیبا با شلیک گلوله

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خصوص روشن شدن ماجرای حادثه تیراندازی منجر به فوت یک شهروند دستور ویژه‌ای صادر کرد.

حوادث جزئیات جدید از مرگ راننده تیبا با شلیک گلوله

 ساعت ۲۱ سه‌شنبه نهم مرداد واحد گشت انتظامی پاسگاه رزکان شهریار به راننده جوان یک دستگاه خودرو تیبا مظنون شدند و پس از دستور توقف، راننده بدون توجه به دستور مأموران اقدام به فرار از محل کرد.

در ادامه مأموران گشت انتظامی به تعقیب خودرو متواری پرداختند تا اینکه سرانجام با توجه به رعایت قانون به‌کارگیری سلاح ۳ بار تیر هوایی به‌عنوان اخطار شلیک کردند تا راننده متوقف شود اما راننده تیبا بازهم به مسیرش ادامه داد، سپس یکی از مأموران لاستیک عقب خودرو را نشانه گرفت اما گلوله پس از کمانه کردن از بدنه خودرو وارد شد و صندلی را شکافت و به راننده ۲۳ ساله برخورد کرد بدین ترتیب خودرو چند متر جلوتر متوقف شد.

معاونت اجتماعی فرماندهی ویژه غرب استان تهران در تشریح این حادثه گفت:در ادامه مأموران خودرو را محاصره کردند و به سراغ راننده که مجروح شده بود رفتند و با نیروهای اورژانس تماس گرفتند. در فاصله حضور نیروهای امدادی راننده عنوان کرده بود تخلفی نداشته و فقط به خاطر ترس اقدام به فرار کرده است. دقایقی بعد هم راننده مجروح به علت شدت جراحات وارده و خونریزی ناشی از اصابت گلوله تسلیم مرگ شد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی و یژه غرب استان تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:در پی تیراندازی منجر به فوت یکی از شهروندان توسط واحد گشت انتظامی پاسگاه رزکان که در پی تعقیب و گریز یک دستگاه خودرو مشکوک حادث شد، بلافاصله سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران دستورات لازم را برای روشن شدن تمامی زوایای این حادثه صادر کرد که نتیجه بررسی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها