|
کدخبر: 303539

مرد ۱۱۰ میلیاردی قم دستگیر شد / ۴۰ نفر به دنبال او بودند

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری متهم به جعل و کلاهبرداری با عنوان جذب سرمایه گذاری و مشارکت های مالی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

حوادث  مرد ۱۱۰ میلیاردی قم دستگیر شد / ۴۰ نفر به دنبال او بودند

سردار محمد رضا میرحیدری اظهار کرد: در پی وصول شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی که با ادعاهای مختلف مانند  مشارکت در سرمایه گذاری، خرید و واگذاری حواله های خودرو، مضاربه، خرید محصولات معدنی و ... اقدام به کلاهبرداری از بیش از ۴۰ نفر از بستگان و شهروندان به میزان تقریبی ۱۱۰ میلیارد ریال کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز که با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه متهم صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف کرده است، تصریح کرد: وی بنا به موقعیت خانوادگی و اعتمادی که بستگان و شهروندان به او داشته اند اقدام به سوء استفاده از این موضوع کرده و مرتکب جرم شده است.

میرحیدری ابراز داشت: در نهایت متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی استان معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها