|
کدخبر: 302914

دستگیری سارق مامورنما در شهریار

سارق مامورنما در شهریار هنگام ارتکاب جرم دستگیر شد.سرهنگ پیمان فتاحی گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به دلیل اخاذی از وی، مأموران پلیس به محل اعزام شدند که در بررسی مقدماتی مشخص شد فردی با لباس شخصی و سلاح کلت کمری با ارائه کارت شناسایی نظامی، شاکی را تهدید کرده و از محل متواری شده است.

حوادث دستگیری سارق مامورنما در شهریار

وی افزود: با بررسی های بعمل آمده از سوی مأموران کلانتری ۱۲ اندیشه متهم با یک دستگاه خودروی سبز رنگ در میدان سپاه شهریار شناسایی و متوقف شد و در ابتدا منکر موضوع بود ولی در ادامه با انجام تحقیقات مشخص شد متهم سابقه دار بوده و با سوء استفاده از لباس پلیس و جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهم یک دست لباس نظامی، یک دستگاه شوکر الکتریکی، باتوم فنری، تبر ۴۰ سانتی، چاقوی ۲۰ سانتی، یک قبضه سلاح کلت کمری، یک دستگاه بیسیم دستی و کارت شناسایی کشف شد.

سرهنگ فتاحی با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق مختلف سرقت را داشت و به ۱۰ فقره سرقت بدین شیوه اعتراف کرد، افزود؛ متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که کلاهبرداران با جعل عناوینی که در نزد مردم دارای جایگاه هستند، از اعتماد مردم سوء استفاده کرده و به مقاصد شوم خودشان می رسند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها