|
کدخبر: 300087

عامل قطعی تلفن مردم سمنان پیدا شد

سمنان فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق با اعتراف به ۱۵۶ فقره سرقت سیم و کابل مخابرات در سطح استان خبر داد.سرهنگ جلیل موقوفه ای ۲۴ تیرماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار ;کرد: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل مخابرات در استان، با تشکیل چند تیم تخصصی و فعال کردن گشت های محسوس و نامحسوس، دستگیری سارق یا سارقان در اولویت کاری ماموران قرار گرفت .

حوادث عامل قطعی تلفن مردم سمنان پیدا شد

وی با اشاره به اقدامات گسترده اطلاعاتی و شبانه روزی پلیس، گفت: سرانجام ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان سمنان حین گشت زنی در حاشیه شهر، یک دستگاه خودروی پیکان وانت با بار سیم و کابل مخابراتی را مشاهده و نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

 به گفته این مقام ارشد انتظامی استان، پس از انتقال خودرو به کلانتری مشخص شد حامل ۷۰۰ کیلو گرم سیم و کابل مخابراتی به صورت قطعه قطعه شده و ضایعات است که راننده خود را کارمند شرکت مخابرات معرفی و مدعی شد بار متعلق به شرکت مخابرات و پیمانکاران آن است.

سرهنگ موقوفه ئی با بیان اینکه پلیس در بررسی فنی و تخصصی و بازجویی راننده متوجه شد وی از کارکنان اخراجی شرکت مخابرات است، افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقتی بودن سیم و کابل های کشف شده و همدستی با یک نفر دیگر اعتراف کرد.

موقوفه ئی از دستگیری متهم دیگر این پرونده طی یک عملیات غافلگیرانه خبر داد و اضافه کرد: سارقان در مجموع به ۱۵۶ فقره سرقت سیم و کابل مخابرات اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: نمایندگان شرکت مخابرات استان سرقتی بودن سیم و کابل های کشف شده از متهمان را تایید و خسارت وارده به این شرکت را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ موقوفه ئی با اشاره به تکمیل پرونده وتحویل متهمان به مراجع قضایی، افزود: سیم و کابل های کشف شده برابر دستور قضائی تحویل شرکت مخابرات استان شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها