|
کدخبر: 298184

سرقت‌های ماهرانه دزد ۱۰ ثانیه در تهران + فیلم

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: از کوله پشتی متهمان ۵ دستگاه ضبط و ۴ عدد پنل سرقتی خودرو ۲۰۶ کشف شد.سرهنگ "محمد گودرزی" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ظهر۳۱ خرداد ماه ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده "خیابان خدامی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک که راکب آن به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می کرد مشکوک می شوند .

حوادث

وی افزود: در همین حین سرنشین موتورسیکلت از موتورسیکلت پیاده و اقدام به باز کردن در خودروی ۲۰۶ پارک شده میکند که ماموران سریعا وارد عمل شده و اقدام به دستگیری متهمان میکنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز متهمان توجهی به فرمان های پلیسی نمی کردند ادامه داد: ماموران در نخستین گام با ایجاد طرح مهار و سپس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو متهم را پس از یک تعقیب و گریز کوتاه دستگیر کردند.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: از کوله پشتی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت ، ۵ دستگاه باند، ۴ عدد پنل، همگی سرقتی مجموعا به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد و مشخص شد متهمان اموال سرقتی را به مالخری در یکی از شهرهای اطراف تهران میفروخته اند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت تهران و ۱۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند. وی افزود: متهمان ۳۳ و ۳۷ ساله دارای سوابق متعدد کیفری با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار کلانتری ۱۴۵ ونک قرار گرفت.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها