|
کدخبر: 297912

سرقت و زورگیری از زنان / دزدی و تهدید با سلاح سرد

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که از بانوان با تهدید سلاح سرد ۲۰ فقره زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: تا کنون ۱۴ نفر از شهروندان سارق را شناسایی کردند.

حوادث سرقت و زورگیری از زنان / دزدی و تهدید با سلاح سرد

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت : ساعت ۱۰ شامگاه ۲۸ خرداد جاری عملیات کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "شریعتی" تهران بودند که به مرد مسن که به صورت پیاده ، افراد گذری از پارک داخل خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانم میانسالی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک گردنبند زورگیری و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی یک قبضه سلاح سرد و  گردنبندی که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۵۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه که تا کنون ۱۴ نفر مال باخته به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد : در این رابطه ۱۴ شاکی که اکثر آنها خانم های مسن بودند شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها