|
کدخبر: 297700

با نامردترین سارق تهران آشنا شوید

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق که با تهدید سلاح سرد با همکاری همدستش زورگیری می کرد ، خبر داد و گفت: سارق متواری وقتی دید همدستش از ناحیه پا زخمی شده وی را رها و از محل گریخت.سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد ۲۶ خرداد ماه تیم عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان سپهر تهران بودند که به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که خودرو های عبوری را زاغ زنی می کردند مشکوک شدند.

حوادث با نامردترین سارق تهران آشنا شوید

وی گفت: متهمان در همین حین به سمت خودرویی که در کنار خیابان متوقف و راننده آن در داخل خودرو حضور داشت مراجعه و  با تهدید سلاح سرد ، تلفن همراه وی را سرقت و قصد فرار از صحنه جرم را داشتند که با گشت انتظامی پلیس مواجه می شوند.

این مقام انتظامی به تمرد متهمان از فرمان های پلیسی و مصدوم کردن مامور پلیس اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و کنترل محورهای خروجی  منطقه ،  سارقان توسط تیم کمکی گشت انتظامی شناسایی می شوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران به عدم توجه متهمان به دستورهای پلیسی اشاره و گفت: ماموران برای مهار موتورسوارن چند تیر هوائی شلیک ولی متهمان همچنان به فرار خود ادامه تا اینکه پای سارقان هدف گلوله پلیس قرار می گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راکب موتورسیکلت که متوجه مصدوم شدن همدست خود شده بود با گرفتن تلفن همراه مسروقه، وی را به همراه سلاح سرد رها و به سرعت از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ترک نشین ۲۱ ساله در  محل دستگیر و برای دریافت خدمات درمانی به نزدیکترین  بیمارستان منتقل شد گفت: دستگیری همدست متواری متهم در دستور کار کلانتری ۱۳۹ مرزداران قرار دارد.

به گفته این مقام انتظامی کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها