|
کدخبر: 293816

عجیب‌ترین انتقام عاشقانه از یک دختر + عکس

مرد موتورسواری بامداد دیروز وارد بن‌بستی در خیابان پاسداران شد و شیشه همه خودروهای پارک شده در کوچه را شکست.

حوادث عجیب‌ترین انتقام عاشقانه از یک دختر + عکس

یک نفر وارد یک کوچه می‌شود و حتی یک لحظه هم به گرانی‌ها و قیمت قطعات خودرو فکر نمی‌کند.چماق به دست به جان خودرو مردم می‌افتد و شیشه سالم برای خودروهای پارک شده در بن‌بست لاله واقع در خیابان پاسداران نمی‌گذارد.

صبح روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت وقتی ساکنان بن‌بست لاله از خواب بیدار می‌شوند و برای رفتن سر کارشان سراغ خودروی خود می‌روند انگار آب سردی روی سرشان ریخته می‌شود.  کوچه پر از شیشه‌های خرد شده است و مردمی بهت زده که دست روی دست گذاشته و مات و مبهوت به خسارت صبحگاهی شان چشم می‌دوزند.

شیشه-ماشین

زمزمه‌ها حکایت از آن دارد که یک مرد جوان که عاشق یکی از دختران محل بوده در لجبازی عاشقانه به تخریب خودروهای داخل کوچه دست زده است. یکی از اهالی می‌گوید: «ساعت حدود ۲ نیمه شب بعضی اهالی محل سر و صدایی در کوچه شنیدند.جوان موتور سوار در آن ساعت وارد کوچه شده و تعدادی خودرو را تخریب کرده و رفته است.

انتقام از همسایه های یک دختر در پاسداران تهران

اما یک ساعت بعد دوباره سر و صدایی در کوچه آمده و باز هم چند نفر متوجه شده‌اند که در کوچه اتفاقی افتاده است که آن موقع هم دوباره بقیه خودروهای کوچه را تخریب کرده است.می گویند مسائل خانوادگی انگیزه این فرد برای این اقدام بوده است.در حال حاضر هم خسارت دیدگان شکایت کرده و پلیس آگاهی در حال پیگیری است.»

زن جوانی که خودروی شوهرش در حمله این جوان خسارت دیده است می‌گوید: «صبح که شوهرم می‌خواسته سرکار برود، دیده که خودروی او آسیب دیده است.همه شیشه‌ها خرد شده بود. خودروی ما سرکوچه پارک بود و انگار دم دست‌ترین خودرو بود و حسابی ضربه به آن وارد شده بود.برای همین خسارت زیادی دیده است.» رسیدگی به این موضوع تا رازگشایی از این اتفاق عجیب در دستور کار پایگاه چهارم پلیس امنیت تهران قرار داشت تا اینکه ظهر دیروز با تحقیقات اطلاعاتی دختر جوانی از اهالی محل، یک پسر جوان را به عنوان عامل تخریب خودروها معرفی کرد. به این ترتیب پسر جوان دستگیر شد اما در برخورد ابتدایی با پلیس منکر آسیب زدن به خودروها شد و گفت هیچ ارتباطی با این ماجرا ندارد.

 

 

منبع: روزنامه ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها