|
کدخبر: 291512

تصاویر جدید از انفجار ترسناک در فلاح

تصاویر جدید و فیلمی ترسناک از انفجار شدید در خیابان فلاح تهران منتشر شده است.

شب «یکشنبه، ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲»، ساعت ۲۲: ۲۸، یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان قدیمی دوطبقه واقع در خیابان ابوذر، خیابان شهسوار شمالی تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

طبقه همکف این ساختمان قدیمی، دو مغازه و در طبقه فوقانی یک واحد مسکونی بود. انفجار در قسمت پشت ساختمان رخ داده بود و این احتمال وجود داشت که انفجار در یکی از مغازه‌های طبقه پایین که فروشنده وسایل آبگرمکن و تاسیسات بوده است، رخ داده باشد.

انفجار_فلاح

انفجار در خیابان ابوذر فلاح تهران

به گفته جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در این ساختمان انفجار شدیدی رخ داد؛ به‌طوری‌که شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شکست و چند خودرو دچار خسارت شده بودند. با توجه به اینکه حجم زیادی از آواز در کوچه کناری ریخته و مسیر را تقریباً مسدود کرده، همکاران در حال جستجو بودند که اگر شخصی زیر آوار گرفتار شده باشد، سریعاً به او دسترسی پیدا کنند. چهار خانم هم در طبقه بالا زندگی می‌کردند که در اثر این انفجار در خانه محبوس شده بودند و راهی برای خروج نداشتند؛ آتش نشانان وقتی با استفاده از نردبان به آن‌ها رسیدند با چهار زن وحشت‌زده مواجه شدند.

انفجار-فلاح-1

محمداسماعیل توکلی، سرپرست مرکز اورژانس تهران نیز در تشریح جزئیات این حادثه گفت: انفجار گاز و ریزش آوار در منطقه فلاح تهران ساعت ۲۲: ۲۷ یکشنبه شب، به اطلاع اورژانس رسید. این حادثه ۴ مصدوم داشت.

منبع: عرشه آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها