|
کدخبر: 289497

بازداشت دزد کیف پول حاوی ارز

فرمانده انتظامی گرمسار گفت : سارقانی که کیف پول حاوی ارز خارجی را از فردی سرقت کرده بودند در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند .

حوادث بازداشت دزد کیف پول حاوی ارز

سرهنگ غلامحسین عرب ۲۲اسفندماه در گفت و گو با خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ارزهای خارجی شخصی در یکی از محله های شهرستان گرمسار، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام می شوند. وی افزود : برابر اعلام شاکی مبنی بر اینکه در جلوی درب منزل خود اقدام به خارج کردن چند کیف و چمدان حاوی مدارک و وجه نقد از خودرو می کند و پس از رفتن به داخل منزل متوجه جاگذاشتن کیف پول در جلوی درب خودرو می شود که با مراجعه مجدد مشاهده می کند کیف پول به سرقت رفته است.

سرهنگ عرب به انجام اقدامات فنی و پیچیده پلیسی در راستای شناسایی سارق یا سارقان اشاره و اضافه کرد: سرانجام با پیگیرهای هوشمندانه و سریع پلیس ، سارقان در کمتر از ۵ ساعت شناسایی و در مخفیگاهشان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر می شوند . فرمانده انتظامی گرمسار تصریح کرد : دو سارق سابقه دار دستگیر شده به سرقت اعتراف و ارزهای خارجی مسروقه شامل ۵ هزار و ۵۰۰ دلار و ۱۷۱۰ یورو به همراه دسته چک بانکی ، گذرنامه و یکسری مدارک دیگر از منزل متهمان کشف و با هماهنگی قضایی اموال مکشوفه تحویل مالباخته شد.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها