|
کدخبر: 287615

قتل وحشتناک پسر جوان در جوادیه + جزییات

مرد جوانی که دوست خود را در یک ساختمان نیمه‌کاره در محله جوادیه به قتل رسانده بود، دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

حوادث قتل وحشتناک پسر جوان در جوادیه + جزییات

شنبه ۲۹ بهمن ماه، در تماس تلفنی به محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی، اعلام کردند مرد جوانی در کشور افغانستان بازداشت شده و به قتل دوست خود در یک ساختمان نیمه‌کاره در محله جوادیه اعتراف کرده و در بازجویی‌ها مدعی شده جسد را در آنجا دفن کرده است.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تشخیص هویت به همراه بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در انباری‌های نیمه‌کاره که در زیر زمین ساختمان موردنظر قرار داشت پس از کندن زمین با جسد مرد حدودا ۲۰ ساله‌ای مواجه شدند که هدف ۱۵ ضربه چاقو در نقاط مختلف بدن قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که به همراه مرد جنایتکار در ساختمان نیمه‌کاره مشغول کارگری بوده با انگیزه نامشخص از سوی قاتل هدف ضربات چاقو قرار گرفته است؛ همچنین با بررسی‌های بیشتر مشخص شد، اعلام فقدانی مقتول توسط خانواده‌اش در ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری به اداره چهارم پلیس آگاهی اعلام شده است.

در روند تحقیقات مشخص شد، مرد جنایتکار پس از به قتل رساندن دوست خود به به کشور افغانستان فرار کرده و پس از بازداشت در آنجا به جرم خود اعتراف کرده است همچنین آلت قتاله در محل کشف جسد مقتول کشف شد.

بنا بر این گزارش، با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و سیرمراحل قانونی برای بازگرداندن قاتل به کشور آغاز شده است.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها