|
کدخبر: 280467

قتل خونین دوست صمیمی در پارک + جزییات

پسر ۲۳ ساله رفیق صمیمی خود را در پارک به قتل رساند.

حوادث قتل خونین دوست صمیمی در پارک + جزییات

۵ صبح روز گذشته گزارش کشف جسد مرد جوانی حدودا ۳۷ ساله در پارک مسگرآباد به ماموران اداره ۱۰پلیس آگاهی تهران داده شد.بلافاصله محمدجواد شفیعی بازپرس کشیک قتل پایتخت برای رسیدگی به موضوع در محل کشف جسد حاضر شد.

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که ۲ جوان معتاد به مخدر شیشه به خاطر موضوع نامشخص با هم درگیر شدند که یکی از آنها با اصابت ضربات چاقو از سوی دیگری به قتل رسید.

با تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم به قتل یکی از دوستان نزدیک مقتول بوده است که ردزنی برای دستگیری این متهم آغاز شد.در کمتر از ۱۰ ساعت از وقوع قتل ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران موفق به دستگیری متهم در مخفیگاهش شدند.

متهم صبح امروز به شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در اولین بازجویی تحت تحقیقات قرار گرفت. ادامه این گزارش را در گفتگوی خبرنگار ما با متهم پرونده بخوانید.

دستم به خون رفیق گرمابه و گلستانم آلوده شد

چند سال داری؟

متولد ۷۸ هستم.

شغلت چیست؟

هیچ وقت شغلی نداشتم! درس هم نخوانده ام.بیشتر اوقاتم را با دوستانم می گذراندم و مقتول هم یکی از صمیمی ترین دوستانم بود.

او چند سال داشت؟

او متولد سال ۶۳ بود.

چطور با کسی که این همه تفاوت سنی با هم دارید دوستی می کردی؟

هم محله ای بودیم و از بچگی او را می شناختم.

از روز حادثه بگو.

آخر شب بود که با دوستم به پارک رفتیم و بساط مشروب خوری چیده بودیم. یکدفعه به من زل زد و گفتم چرا اینطوری به من نگاه می کنی؟  او فحاشی کرد و من به او یک سیلی زدم. همین باعث شد برای هم چاقو کشیدیم که در جریان درگیری من یک ضربه به رفیق گرمابه و گلستانم زدم و موجب مرگ او شدم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: رکنا

ارسال نظر