|
کدخبر: 272571

مرگ هولناک ۲ نفر در جاده اراک- قم

برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با سواری ۲۰۶ دو نفر از سرنشینان خودروی سواری در دم فوت کردند و راننده آن مجروح شد.

سرهنگ  محمد پور شمس  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در این باره گفت: بنا بر گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی در محور اراک - قم به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی کامیون با یک دستگاه سواری ۲۰۶ برخورد کرده که در این سانحه دو نفر از سرنشینان خودروی سواری در دم جان باخته و راننده آن مجروح شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: مصدوم سانحه بلافاصله به مرکز درمانی منتقل و صحنه تصادف نیز از سوی کارشناس پلیس راه بازدید شد.

سرهنگ  پور شمس  خاطر نشان کرد: علت این سانحه در بازدید کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو راننده خودروی سواری به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام شد.

  • ناشناس ارسالی در

    جاده های قم غیر استاندارد و غیر فنی هست. فرهنگ رانندگی پایین هست فنی و مهندسی شهر و جاده های کشور نیاز به بازنگری بازبینی باز اندیشی دارد.تحول جاده ای مهم هست.مت اسفانه گرانی فقر افزایش قیمت ها غیر مستق یم مردم را خشن و بی رحم کرده است.حوزه اج تماعی کشور دچار آسیب و بلا و آفت زا شده است و نیازمند تدبیر و توجه حدی و کافی و همت مسولین و تلاش وزرا و دست اندرکاران ب ه طور مضاعف هست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها