|
کدخبر: 241614

قاتل قهرمان کشتی در چنگال پلیس + جزئیات

یکی از افرادی که در کمپ ترک اعتیاد اقدام به ضرب و جرح محسن قاسمی قهرمان کشتی فرنگی کرده بود، دستگیر شد. این قهرمان کشورمان با ضربات سنگین متهمان دچار آسیب مغزی شد و پس از دو سال جان باخت.

دو سال پیش بود که محسن قاسمی از سوی خانواده‌اش به کمپ ترک اعتیادی در بروجرد برده شد تا اعتیاد را ترک کرده و به زندگی عادی بازگردد، اما او در این مرکز به‌شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت. ضربات سنگینی که به سر محسن وارد شده و نرسیدن اکسیژن و مراجعه دیرهنگام به بیمارستان باعث آسیب مغزی شدید این جوان شد.

محسن قاسمی چندین ماه در بیمارستان تحت درمان بود، اما با توجه به ناامیدی پزشکان از درمانش، به منزل منتقل شده و در این مدت خانواده به خوبی از قهرمان سابق کشتی آسیا پرستاری می‌کردند. درنهایت روز ۲۳ دی ماه در پی تشنج‌های فراوان و پیاپی، ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران در ۳۱ سالگی درگذشت.

در این مدت خانواده قاسمی به شدت پیگیر برخورد قضائی با عاملان ماجرا بودند. در همین رابطه مرتضی قاسمی برادر محسن، از دستگیری یکی از ضاربان محسن یک ماه بعد از فوت او خبر داد و گفت: «چند نفر بودند که در این قتل دست داشتند.

فردی که دستگیر شده و سابقه کیفری هم دارد، همان کسی است که دهان محسن را بسته و پا روی سرش گذاشته و با چوب او را کتک زده است. نقش این فرد در مرگ محسن بیشتر از سایر نفرات بوده است. این ضاربان که با مرگ محسن حالا قاتل هستند، در این دو سال باید دستگیر می‌شدند، چون محسن مرگ‌مغزی شده بود.

به هرشکل با خواست خدا، همت قوه قضائیه و دادستان جدید بروجرد این اقدامات انجام شد و از همه آنها تشکر می‌کنم که قاتل محسن دستگیر شده و امیدوارم سایر نفرات هم دستگیر شده و به سزای عمل‌شان برسند.»

منبع: شهروند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها