|
کدخبر: 225644

اجاره دو قاتل برای قتل همسر

با گذشت یک سال از مرگ مرموز مرد پولدار تهرانی،زن جوان در دادسرای جنایی به قتل شوهرش اعتراف کرد.

حوادث اجاره دو قاتل برای قتل همسر

یک سال قبل رسیدگی به پرونده مرگ مرموز مرد جوان در لویزان تهران در دستور رسیدگی قضایی قرار گرفت.در حالی که در بررسی های اولیه علت مرگ این مرد جوان مسمومیت با مواد مخدر اعلام شده بود، مادر مرد جوان به نام امین گفت: پسرم به هیچ مواد مخدری اعتیاد نداشت و امکان ندارد به دلیل مسمومیت با مواد مخدر جان خود را از دست داده باشد.

تحقیقات در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران نزد بازپرس حبیب الله صادقی، ادامه پیدا کرد و ادله و مدارکی نشان داد که همسر امین در قتل او دست دارد.سرانجام با پیگیری های قضایی زن جوان پرده از راز قتل شوهر خود برداشت.

تحقیقات قضایی حکایت از آن داشت که همسر امین به نام مهدیه که در یک مغازه نان فانتزی کار می کرد،یک بار 2 مرد افغان را اجیر کرده بود تا شوهرش را با خوراندن دارو به قتل برسانند.او به یکی از آنها 40 میلیون تومان پول داده بود و به دیگری هم 8 میلیون تومان پرداخت کرده بود.اما آنها پول ها را به جیب زده و فرار کرده بودند.

مهدیه باز هم از نقشه قتل همسرش دست بردار نبود و این بار با یک راننده آژانس آشنا شد و تصمیم گرفتند ماشین شوهرش را دست کاری کنند تا منجر به تصادف مرگبار شود اما باز هم امین متوجه ماجرا شد و نقشه قتل ناکام ماند.

بعد از آن مهدیه با کارگر یک رستوران آشنا شد و به کمک او مقداری قرص تهیه کرد و به شوهرش خوراند و این بار شوهرش به کام مرگ فرو رفت.

بعد از فاش شدن راز قتل امین، تنها دختر او که 16 سال دارد و همچنین مادر امین از مهدیه شکایت کردند و تقاضای قصاص کردند.

مهدیه در جلسه بازجویی در اعتراف به قتل شوهرش گفت:«با امین اختلاف داشتم و او راضی نمی شد من را طلاق دهد.شیطان من را وسوسه می کرد که به او قرص بخورانم اما راضی به مرگش نبودم.بعد از مرگش به شدت از کار خودم پشیمان شدم.قبول دارم قتل کردم اما عذاب وجدان دارم و هر شب برای شوهرم نماز و سوره الرحمن می خوانم.»

در حالی که در تحقیقات عده ای مدعی شده بودند که مهدیه در ارتباط با چند نفر به شوهرش خیانت کرده است،او در توضیح روابطش گفت:«راننده آژانس به من می گفت که شبیه عشق قبلی اش هستم و برای همین می خواست به من کمک کند.کارگر رستوران هم از مشتریان مغازه بود و بین من با آنها هیچ ارتباط نامشروعی وجود نداشت.»

زن جوان در آخر در حالی که به شدت گریه و اظهار ندامت می کرد گفت:«امیدوارم دخترم و مادرشوهرم من را ببخشند.»

بنا بر این گزارش، رسیدگی به این پرونده در جریان تحقیقات قضایی ادامه دارد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها