|
کدخبر: 224644

مرگ راننده ۱۷ ساله اچ سی کراس در حادثه‌ای تلخ + عکس

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری اچ سی کراس با کوه بخاطر سرعت زیاد و فوت راننده نوجوان فاقد گواهینامه در این حادثه خبر داد .

سرهنگ علی همه خانی به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ یان داشت : مقارن ساعت ۱۲:۳۰ ظهر دیروز  ، در مسیر شمال به جنوب جاده امام زاده داود"ع" بعد از روستای سولقان  ، یکدستگاه سواری اچ سی کراس که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده می شود.

تصادف-مرگبار

سرهنگ همه خانی ادامه داد : این خودرو پس از آنکه شانه خاکی این مسیر را نیز رد می کند بشدت با بدنه کوه برخورد کرده و واژگون می گردد و در حالت واژگونی به مسیر خود چند متری ادامه داده و بالاخره متوقف می شود.

وی گفت : متاسفانه راننده این سواری کمربند خود را نبسته بود و حین واژگونی و هنگامی که این وسیله در این حالت بر روی زمین کشیده می شده سر راننده بین خودرو و آسفالت گیر کرده و متاسفانه  باعث فوت وی می گردد که نکته اصلی در این حادثه این است که ایربک سمت چپ فعال شده واگر وی  کمربند خود را می بست به صندلی محکم نگه داشته و این حادثه دلخراش  روی نمی داد .

سرهنگ همه خانی افزود : با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و پس از بررسی ها مشخص شد علت این حادثه عدم توانایی راننده ۱۷ ساله فاقد گواهینامه  این سواری در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت بوده است .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب ضمن اظهار تاسف و تسلیت به خانواده این نوجوان از والدین خواست با اصرار و پافشاری فرزندان فاقد گواهینامه که سن آنها هنوز برای دریافت گواهینامه فرا نرسیده است به هیچ عنوان سوییچ خودرو را در اختیار آنها قرار ندهند چرا که ایشان هنوز مهارت کافی و لازم و مجوز قانونی برای تردد و راندن خودرو را در سطح معابر ندارند و با کوچکترین مانعی اگر روبرو شوند نمی توانند آن دقت و تمرکز و عکس العمل مناسب را از خود نشان داده و باعث بروز اینگونه حوادث دردناک و دلخراش می گردند .

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها