|
کدخبر: 223011

قتل جوان ۱۹ ساله با گلوله کلت کمری + جزییات

عامل قتل مسلحانه جوان ۱۹ ساله خاشی در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

حوادث قتل جوان ۱۹ ساله با گلوله کلت کمری + جزییات

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش عامل قتل مسلحانه جوانی ۱۹ ساله در سنگان خاش، دستگیر و به جنایت ارتکابی اقرار کرد.

سرهنگ " حبیب رازدار"  گفت: ساعت ۱۷:۰۰ عصر روز پنج شنبه، ۱۱ آذر ماه، در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد تیراندازی منجر به قتل در سنگان خاش بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.

وی گفت: با حضور مأموران در صحنه، جسد جوانی ۱۹ ساله که از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله کلت کمری قرار گرفته بود روئیت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش  گفت: در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی مشخص شد راننده ناشناس یک دستگاه پژو ۴۰۵ رو به روی پست بانک سنگان، با شلیک گلوله کلت کمری این جوان را به قتل رسانده و به سرعت از محل متواری شده است.

سرهنگ رازدار گفت:  بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی عامل این جنایت آغاز و با سرنخ‌های بدست آمده در کمتر از ۱۲ ساعت یک نفر مظنون به قتل که جوانی ۱۹ ساله و از اقوام مقتول بود شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: متهم ابتدا منکر جنایت ارتکابی شد، ولی پس از رو به رو شدن با ادله محکم پلیس لب به اقرار گشود  و گفت: ر روز حادثه در حالی که یک قبضه کلت کمری به هراه داشته است رو به به روی پست بانک سنگان مقتول را دیده و قصد نشان دادن کلت کمری و آموزش نحوه استفاده از آن به وی را داشته که ناگهان اسلحه شلیک و گلوله به قفسه سینه مقتول برخورد و او نیز از ترس متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به کشف کلت کمری استفاده شده در این قتل طی بازرسی از منزل قاتل اظهار داشت متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با هرگونه نا امنی در جامعه، حمل و استفاده از سلاح گرم را از مصادیق بارز اخلال در امنیت عمومی دانست و از شهروندان خواست تا جوانان خود را از عواقب سخت قانونی حمل و استفاده از سلاح‌های گرم آگاه سازند و نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود در داشته باشند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها