|
کدخبر: 218956

قتل بی‌رحمانه ۲ خواهر به دست برادرشان + جزییات

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از وقوع نزاع و درگیری منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای حومه این شهرستان خبر داد.

حوادث قتل بی‌رحمانه ۲ خواهر به دست برادرشان + جزییات

قتل عام خانوادگی این بار در یکی از روستاهای میاندروود رخ داد. قتل عام خانوادگی به خاطر تقسیم ارث و ماجرای پول رخ داد. در این قتل عام خانوادگی دست برادر برای پول به خون خواهرانش آلوده شد. متاسفانه در برخی استان ها با قتل عام خانوادگی رو به رو هستیم که این قتل عام خانوادگی اغلب به دلیل اختلافات مالی اتفاق می افتاد.

مجید باقری جامخانه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای شهرستان میاندورود، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، اعضای یک خانواده به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر که در نتیجه مردی ۵۵ ساله از اعضای این خانواده ( برادر ) در یک اقدام جنون‌آمیز با اسلحه شکاری به سمت خواهرانش تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در این حادثه یکی از طرفین دعوا به علت اصابت گلوله ساچمه ای در دم جان باخت و دو نفر دیگر به شدت مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل که در ادامه یکی از مصدومان به‌دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد

باقری از دستگیری متهم به قتل و کشف سلاح در صحنه جرم با حضور به موقع پلیس خبر داد و افزود: متهم که پس از ارتکاب جرم، دچار شوک و حمله قلبی شده بود پس از انتقال به مرکز درمانی و بهبودی نسبی در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر قتل خواهرش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به تشکیل پرونده قضائی از ادامه روند بررسی های قضایی و انتظامی در این خصوص خبر داد.

منبع: رکنا

ارسال نظر