|
کدخبر: 212841

قتل وحشتناک ۲ مرد و یک زن در تهران + جزییات

در آخرین روز هفته پایتخت، یک زن و دو مرد در ۳حادثه مختلف به قتل رسیدند و پلیس و بازپرس جنایی تهران راهی ماموریت‌های مختلف شدند.

حوادث قتل وحشتناک ۲ مرد و یک زن در تهران + جزییات

ساعت ۱۵:۳۸ جمعه به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی ۵۰ساله به قتل رسیده و جسدش در دره‌ای در حوالی روستای وردیج کشف شده است. با اعلام این گزارش، بازپرس جنایی به همراه تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه شدند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت افرادی که برای تفریح به روستای وردیج رفته بودند ناگهان چشمشان به جسدی که داخل ملحفه و چادر پیچیده شده، افتاده و چند نفر از آنها خودشان را به‌ انتهای دره که ارتفاعش تا سطح ۵۰متر بود رساندند و وقتی ملحفه را کنار زدند و چشمشان به پیکر خونین مردی افتاده وحشت زده پلیس را خبر کرده بودند.

جسد متعلق به مردی حدودا ۵۰ساله بود که با ضربات متعدد چاقو و ضربات جسم سخت به سرش کشته شده بود. آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدن او دیده می‌شد که حکایت از درگیری او با قاتلانش داشت. مقتول لباس خانگی به تن داشت که مشخص بود قاتلان از خانه‌اش او را بیرون کشیده و پس از قتل، جسد را میان ملحفه، سفره و چادری پیچیده و به دره انداخته بودند.

در این شرایط بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و چون آنجا صعب العبور بود، آتش‌نشانان در محل حاضر شدند تا جسد را به بالای دره منتقل کنند. از سوی دیگر گروهی از کارآگاهان جنایی مأمور شدند تا هویت مقتول را به‌دست آوردند و با انجام تحقیقات پلیسی ردی از قاتل یا قاتلان به‌دست آورند.

سرقت مرگبار

درحالی‌که بازپرس جنایی تهران در محل کشف جسد در حال تحقیق بود تا شاید سرنخی از هویت مقتول یا قاتلان به‌دست آورد، تلفن کشیک بار دیگر به صدا در آمد.

این‌بار مأمور کلانتری بی‌سیم بود تا گزارش قتل زنی تنها را به او اعلام کند. در این شرایط بازپرس جنایی به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی تهران راهی محل جنایت دوم شدند. آنجا یک خانه قدیمی بود که جسد زنی ۷۰ساله در طبقه همکف آن افتاده بود. جسد دچار فساد نعشی شده و چند روزی ازمرگ زن تنها می‌گذشت. تحقیقات نشان می‌داد که همسایه‌ها از چند روز قبل متوجه بوی تعفن از خانه قدیمی زن تنها شده بودند و وقتی دیدند از صاحبخانه خبری نیست خود را مقابل خانه‌اش رساندند اما هرچه زنگ زدند کسی در را به روی آنها باز نکرد. همسایه‌ها که احتمال می‌دادند حادثه‌ای رخ داده است با فرزندان زن تنها تماس گرفتند و موضوع را به آنها اطلاع دادند. طولی نکشید که فرزندان زن تنها خودشان را به خانه مادرشان رسانده و با کلید یدکی وارد آنجا شدند. آنها پس از ورود با جسد مادرشان روبه‌رو شدند که مشخص بود چند روزی از مرگش می‌گذرد. خانه کاملا بهم ریخته بود و وجود آثار شیار روی گردن زن تنها نشان می‌داد که او به قتل رسیده است.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که تمام طلاهای زن تنها به همراه گوشی موبایل و وسایل ارزشمند دیگر او سرقت شده است. به‌گفته فرزندان مقتول، مادرشان طلاهای زیادی داشت؛ طوری‌که هر النگوی او حدود ۵۰میلیون تومان قیمت داشت. در این شرایط بازپرس جنایی تهران دستور داد تا جسد زن تنها به پزشکی قانونی منتقل شود و گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران مأمور شدند تا اسرار این جنایت را فاش کنند. شواهد موجود حکایت از این می‌داد که قتل از سوی یک آشنا صورت گرفته که به راحتی وارد خانه مقتول شده است و تیم جنایی در گام نخست تحقیقات خود را روی آشنایان مقتول متمرکز کرد تا به‌زودی قاتل یا قاتلان زن تنها را دستگیر کند.

ارسال نظر