|
کدخبر: 202492

کشف جسد جوان ۲۹ ساله همه را شوکه کرد!

با کشف جسد جوان ۲۹ ساله در یک منزل مسکونی، راز جنایت در طبقه سوم فاش شد.

حوادث کشف جسد جوان ۲۹ ساله همه را شوکه کرد!

بیستم شهریور، فردی با مراجعه به نیروهای انتظامی، از گم شدن جوانی به نام «ع- ج» خبر داد و گفت: او از روز قبل (نوزدهم شهریور) سوار بر خودروی پژو از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است! به دنبال این گزارش، بلافاصله پرونده مذکور به پلیس آگاهی خراسان رضوی ارسال شد و مورد بررسی های پلیسی قرار گرفت اما هنوز چند ساعت بیشتر از این ماجرا سپری نشده بود که خودرو پژویی با شیشه شکسته در بولوار ملاصدرای مشهد کشف شد. بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که خودرو به جوان گم شده تعلق دارد بنابراین فرضیه وقوع جنایت قوت گرفت و تحقیقات گسترده ای با صدور دستورات محرمانه از سوی قاضی دکتر حسن زرقانی (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) در این باره آغاز شد.

درحالی که کنکاش های کارآگاهان برای یافتن سرنخی از این ماجرا ادامه داشت، یکی از دوستان «ع- ج» به واحد آپارتمانی در خیابان پایداری اشاره کرد که وی به آن منزل رفت و آمد داشت.

به همین دلیل شب بیست و پنجم شهریور، سرنخ ها و تحقیقات میدانی به طبقه سوم مجتمع مسکونی مذکور کشیده شد اما در آن منزل از بیرون قفل بود. احتمال وقوع حادثه‌ای تلخ در آن مکان، موجب شد تا در منزل مسکونی با دستور قضایی گشوده شود. وقتی «قفل ساز» در واحد آپارتمانی را باز کرد ناگهان جسدی در پذیرایی نمایان شد که به خاطر گذشت زمان از حالت طبیعی خارج شده بود!

بررسی های اولیه نشان داد که جسد مربوط به «ع- ج» است که از نوزدهم شهریور گم شده بود! دقایقی بعد با حضور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در طبقه سوم این مجتمع مسکونی، بررسی های تخصصی ادامه یافت و مشخص شد که جوان ۲۹ ساله به قتل رسیده است چرا که آثار به جا مانده و ظواهر ماجرا از وقوع یک جنایت حکایت می کرد به همین دلیل جسد مذکور با صدور دستوری از سوی مقام قضایی و برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی مشهد انتقال یافت.

از سوی دیگر نیز سرنخ هایی از اختلافات ملکی بین مقتول و فرد دیگری به دست آمد که بر این فرضیه قضایی و پلیسی مهر تایید می زد! بنابراین با افشای این جنایت، تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با راهنمایی های قاضی دکتر زرقانی آغاز شد و برخی از مظنونان این پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند.

منبع: مشرق

ارسال نظر