|
کدخبر: 206212

ماجرای قتل عام خانوادگی در ملایر + عکس

در جریان قتل عام در یکی از روستاهای ملایر دو برادر به نام های اکبر و عباس عاشوری به همراه مادرشان به دست یکی از برادران خود به قتل رسیدند.

ساعت ۲ ظهر روز سه شنبه ۶ مهر ماه امسال بود و همسر عباس عاشوری در حیاط خانه مادر شوهرش مشغول پختن شیره بود که صدای شلیک گلوله از داخل ساختمان شنید.

زن جوان گمان می کرد که همسرش و برادرهایش در حال کند و کاو کردن اسلحه بوده اند که گلوله شلیک شده است.و گمان می کرد که برادرها در حال شوخی با همدیگر هستند.اما ناگهان گلوله دیگری شلیک شد و صدای فریاد برخاست.همسر عباس وارد خانه شد و هم زمان برادرشوهر کوچکترش از خانه بیرون زد.صدای فریاد های بی امان عروس خانواده اهالی روستای توچغاز از توابع ملایر را به خانه آنها کشاند.

قتل-عام-خانوادگی

برادر عباس که مشکل تکلم دارد وسط هال خانه ایستاده بود و اشک هایش بی امان جاری می شد.صورت پسرک وحشت زده بود.از خانه شان بوی خون و صدای فریاد می آمد.

نعمت الله بخشی نام یکی از اعضای شورای روستای توچغاز است.او در مورد جزئیات این جنایت گفت: «مدتی بود که برادران عاشوری با یکدیگر بر سر زمین ارثیه پدری شان اختلاف داشت.

آنچه باعث شد اختلاف میان آنها پر رنگ شود بحث کمبود آب کشاورزی بود که کار و کسب خیلی از کشاورزان منطقه را از رونق انداخته است.تا چند سال قبل در نزدیکی روستا چشمه های آب روان بود و کشاورزی رونق داشت.اما حالا با خشکسالی،زندگی کشاورزان سخت شده و فشار اقتصادی روی کشاورزان خیلی زیاد است.

برای همین هم بین برادران عاشوری اختلاف به وجود آمده بود چون آنها زمین کشاورزی ارثیه پدری شان را بین خودشان قسمت کرده بودند اما یکی از برادران می گفت در زمین من چاه آب وجود ندارد و نمی توانم از آن بهره برداری کنم.برای همین چند باری بین آنها اختلاف درگرفته بود و حتی سال گذشته برای رفع اختلافشان به شورای روستا آمدند.»

بخشی در ادامه گفت: «روز حادثه زمانی که برادر کوچکتر به خانه مادرش رفته بود،دوباره بر سر همین مسائل با برادران خود به مشکل برخورده بود.و یکدفعه با اسلحه به سمت برادران خود به نام‌های اکبر عاشوری ۴۹ ساله و عباس عاشوری ۵۱ ساله و همچنین مادرشان به نام عشرت روح بخش که ۷۲ سال داشت شلیک کرد و آنها را از پا در آورد.»

متهم بعد از قتل از محل حادثه فرار کرده بود اما ساعتی بعد دستگیر شد و رسیدگی قضایی به پرونده در جریان قرار گرفت.

منبع: رکنا

ارسال نظر