|
کدخبر: 195570

کشف جسد وحشتناک مردی در کانال آب + عکس

تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی و پلیس دزفول درباره کشف جسد مردی با لباس بیمارستان در کانال آب آغاز شد.

روز گذشته جسد مردی با لباس بیمارستان در کانال آب دزفول کشف شد. برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که جسد این فرد از بیمارستانی در دزفول خارج شده باشد. در هنگام کشف این جسد در دزفول به بدن این فرد الکترودهای نوار قلب چسبیده بود. وزارت بهداشت از آغاز تحقیقات علوم پزشکی دزفول درباره کشف جسد مردی با لباس بیمارستان در کانال آب خبر داد.

وزارت بهداشت از آغاز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی دزفول درباره کشف جسد مردی با لباس بیمارستان در کانال آب در این شهرستان خبر داد.

کشف-جسد-در-کانال-آب

 وزارت بهداشت در توضیح این خبرگفت: جسد مرد کشف شده مجهول الهویه است و هنوز نیاز به بررسی های پلیسی وجود دارد. البته دانشگاه علوم پزشکی دزفول فعلا منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی و نیروی انتظامی است.تا زمانی که پلیس آگاهی و مراجع قضایی در این زمینه اطلاع رسانی نکنند، وزارت بهداشت نمی تواند در این زمینه اظهار نظر کند.

گفتنی است؛ روز گذشته جسد فردی ناشناس در دزفول که چند چسب الکترود نوار قلب بر بدن داشت کشف شد. برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که جسد این فرد از بیمارستانی در دزفول خارج شده باشد.

جسد مرد ناشناس در حالی توسط ماموران آتش نشانی دزفول در کانال آب کشاورزی قلعه نو شمس آباد کشف شد که تعدادی چسب الکترود نوار قلب بر روی سینه او چسبیده شده بود.وجود چند چسب الکترود اتصال قفسه سینه به دستگاه مانیتور قلب به بدن فرد غرق شده نحوه مرگ این فرد را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها