|
کدخبر: 193316

انهدام باند دزدان سابقه دار منزل/ پای ۲ زن در میان است!

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره سارقان منزل خبر داد.

حوادث انهدام باند دزدان سابقه دار منزل/ پای ۲ زن در میان است!

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: اواخر دی ماه سال گذشته پرونده ای مبنی بر سرقت منزل به پلیس آگاهی ارجاع شد و چکیده پرونده نشان از این داشت، شاکی منزل خود را ترک کرده و در مراجعت متوجه سرقت طلاجات به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال از داخل گاو صندوق خانه اش می شود که برای پی جویی و کشف جرم پرونده به کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ارجاع می شود.

وی عنوان کرد: کارآگاهان صحنه سرقت را بررسی و پس از بازبینی فیلم دوربین مداربسته تصاویر از سارقان بدست می آورند که یافته ها حاکی از آن بود سرقت توسط ۲ زن و یک مرد به وقوع پیوسته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان پس از کشف سرنخ های متعدد و بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم موفق می شوند هویت سارقان که اسامی آنها م‍ژده و کیومرث بود را بدست آورند لذا با هماهنگی بازپرس محترم شعبه ۵ دادسرای ناحیه ۱۵ تهران متهم ردیف اول پنجم تیر ماه در مخفیگاه خود دستگیر و به اداره آگاهی منتقل گردید و در بازجوئی به سرقت اعتراف و اظهار داشت اموال سرقتی را به شخصی بنام رحیم فروخته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با اعتراف صریح مژده کارآگاهان در ادامه پی جویی ها مالخر طلاجات که رحیم نام داشت نیز دستگیر و کلیه طلاجات مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد و متعاقباً دوم مرداد ماه متهم دیگر پرونده به اسم کیومرث که دارای سابقه متعدد کیفری می باشد نیز دستگیر و به سرقت معترف شد.

وی در پایان گفت: با دستگیری سارقان و اعتراف به بزه انتسابی پرونده نزد مقام قضایی ارسال و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها