|
کدخبر: 192981

باند سارقان حرفه ای در چنگال قانون!

فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری ۴ متهم باند سرقت‌های خیابانی و ۶ مالخر اموال مسروقه خبر داد.

حوادث باند سارقان حرفه ای در چنگال قانون!

سرهنگ حسین احمدی گفت: تیم‌های گشتی پلیس کاشمر، خودروی سواری پراید سرقتی را توقیف کردند که با مدارک جعلی در حرکت بود.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: بررسی‌های اولیه پلیس با دستگیری ۲ متهم آغاز و یک دستگاه خودروی سواری و ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از آنان کشف شد.

وی بیان کرد: تحقیقات بعدی پرونده حاکی از آن بود که متهمان چند موتورسیکلت را نیز سرقت و این وسایل نقلیه مسروقه را در شهر دیگری مخفی کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: پلیس دریافت سردسته این باند، فردی است که چندی قبل دستگیر و هم اکنون در زندان به اتهام سرقت تحمل حبس می‌کند.

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: با تحویل متهم اصلی پرونده از زندان، ماموران انتظامی کاشمر با نیابت قضایی به شهر محل نگهداری وسایل مسروقه عزیمت و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کردند.

وی گفت: سرنخ تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده به متهمی در شهر مشهد رسید و پلیس با ردزنی‌های گسترده و در اقدامی غافلگیرانه این متهم را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۱۷ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کرد.

احمدی گفت: تیم‌های پلیس آگاهی کاشمر در این عملیات ۴ متهم به سرقت و ۶ مالخر اموال مسروقه دستگیر و تاکنون از ۱۲ فقره سرقت در شهرهای مختلف رمزگشایی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کاشمر اظهار کرد: تحقیقات پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها