|
کدخبر: 191279

جزئیات جدید از قتل مامور آگاهی + عکس

رئیس پلیس پایتخت گفت: تیم‌های ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی در حال بررسی پرونده و شناسایی عاملان شهادت شهید طاهری هستند.

حوادث جزئیات جدید از قتل مامور آگاهی + عکس

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر اینکه در یکی از مناطق شمالی تهران سارقان مسلح در حال فعالیت هستند، تیم پلیس به ریاست شهید طاهری به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران ما حین بررسی میدانی در خیابان آفریقا به گروهی مشکوک می‌شوند و به سمت آن‌ها می‌روند که در ادامه مامور ما یکی از افراد را شناسایی کرده و پس از تعقیب و گریز در مسیر طولانی زیر پل شهید بهشتی خودرو متهم را متوقف می‌کند که حین بررسی موضوع توسط شهید طاهری، خودروی همراه این افراد از پشت سر ۵ تیر را به سمت وی شلیک می‌کند.

سردار رحیمی ادامه داد: یکی از تیر‌ها به گلوی شهید ما اصابت کرد و وی در راه انتقال به بیمارستان به درجه شهادت نائل می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که امنیت مردم در تمام نقاط پایتخت برقرار شود، افزود: در این مسیر باید هزینه‌هایی پرداخت کنیم. نیروی انتظامی در این مسیر مصمم است که تمام توان خود را به کار ببرد، امیدواریم که خدمت گزار خوبی باشیم.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: برای برقراری امنیت طرح‌های مختلفی به طور مستمر در حال انجام است، به طور جد امنیت کشور و شهر ما توسط متهمان به چالش کشیده می‌شود و امیدوارم مراجع قضایی با این افراد قاطع‌تر برخورد کند، لذا چندین بار این درخواست خود را از دستگاه قضایی تکرار کردم. کار پلیس برخورد نیست، کار ما دستگیری است.

سردار رحیمی گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، تیم‌های ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی در حال بررسی پرونده و شناسایی متهمان شدند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها