|
کدخبر: 191168

کلاهبرداری بزرگ پسر بی رحم از پدرش!

رییس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی نوجوانی که عامل برداشت غیرمجاز از حساب والدین خود بود ، خبر داد.

حوادث کلاهبرداری بزرگ پسر بی رحم از پدرش!

 سرهنگ "علی جمالی" رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار کرد: در پی مراجعه یک شهروند و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد طی چند فقره مبالغی به میزان کم و بصورت نامعلوم از حساب بانکی وی کسر شده است، رسیدگی به پرونده‌ در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی ، پرونده تشکیل شد و با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی متهمی که خریدهای صورت گرفته را انجام می داد فرزند شاکی از آب در آمد.

سرهنگ جمالی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم با در اختیار داشتن رمز اینترنتی بصورت پنهانی اقدام به خرید درون برنامه‌ای بازی کرده است.

شناسایی پسر بی رحم که سر پدرش کلاه گذاشت

این مقام سایبری تصریح کرد: والدین بایستی بر عملکرد فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند چرا که اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای زمینه ساز ناهنجاری‌هایی از قبیل؛ انزوا طلبی و افسردگی می‌باشد که آسیب‌های روحی و جسمی را به همراه خواهد داشت.

رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار داشت: خانواده ها می بایست با افزایش دانش عمومی خود ضمن ارتقا سطح آگاهی از ایجاد فاصله بین خود و فرزندان جلوگیری کرده و همچنین جهت پیشگیری از دسترسی غیرمجاز به حساب، رمز اینترنتی و رمز کارت بانکی خود را نزد سایرین و اعضا خانواده فاش نکنند.

رییس پلیس فتا ایلام از عموم شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک در خصوص جرایم حوزه سایبری را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها