|
کدخبر: 191210

کشف ۱۲۷ کیلو مواد مخدر از یک بی ام و سوار!

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان "خرمبید" موفق شدند در بازرسی از یک سواری بی ام و ۱۲۷ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

حوادث کشف ۱۲۷ کیلو مواد مخدر از یک بی ام و سوار!

سردار "رهام‌بخش حبیبی" اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، شب گذشته مأموران انتظامی شهرستان "خرمبید" هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "اصفهان-شیراز" به یک سواری بی ام و مظنون و دستور ایست را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

توزیع مخدر شیشه با بی ام و میلیاردی

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از سواری بی ام و ۱۲۷ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت بسیار حرفه‌ای در قسمت‌های کف، موتور، زیر صندلی و داخل داشبورد خودرو جاسازی شده بود کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و روانه زندان شدند.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه از مرزهای شرقی وارد کشور شده است، گفت: این استان محل ناامنی برای قاچاقچیان است و سوداگران مرگ مطمئن باشند که با تیزبینی پلیس با هیچ ترفند و جاسازی نمی‌توانند مواد مخدر را به فارس انتقال دهند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها