|
کدخبر: 177038

با وجدان ترین پلیس ایران را بشناسید + فیلم

" فکر نکنم کسی اندازه من شلاق مواد مخدر را خورده باشد. به خانم گفتم برو دنبال زندگیت من به درد تو نمی خورم..." این سخنان راننده کامیون معتادی بود که پلیس راهور استان یزد معجزه زندگیش شد.

جامعه

"هر چه در زندگی داشتیم به خاطر اعتیادش از دست دادیم. یعنی هیچی در زندگی دیگر نداشتیم" همسر مرد معتاد گفت. همان همسری که با تمام زجرهایی که بخاطر اعتیاد شوهرش در زندگی متحمل شده بود، باز او را ترک نکرده و کنارش مانده بود به امید روز بهبودی و سلامت همسرش. امید که ناامید نشو و آن روز ترک اعتیاد رسید، ترک اعتیاد با کمک انسان دوستانه ، ستوان یکم پلیس راهور..."

ستوان یکم رحیم محمدی ، افسر پلیس راهور در جاده ایستاده بود که راننده کامیون به ایست بازرسی رسید. چهره اش نشان می داد معتاد است. افسر پلیس به او گفت که مصرف مخدر داری ؟ گفت: بله. افسر پلیس گفت: نمی خواهی ترک کنی. گفت: چرا تمایل دارم. افسر پلیس به او گفت: اگر قطعا تمایل به ترک داری می توانم حمایتت کنم تا ترک کنی. مرد معتاد قبول کرد و این شد سرآغاز تولد زندگی دوباره این مرد.

پلیس می توانست همان زمان که متوجه اعتیاد راننده کامیون شد ، شش ماه گواهی نامه اش را رسید کند و او را به مراجع قضایی معرفی کند اما چنین نکرد و کمک کرد تا مرد از دنیای اعتیاد به دنیای دور از مخدر راه پیدا کند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها