|
کدخبر: 191150

مرگ تلخ و دلخراش جوان ۳۵ ساله!

غرق شدن جوان ۳۵ ساله در تنگه ویژدرون رخ داد تفریحی که به عزا ختم شد.

حوادث مرگ تلخ و دلخراش جوان ۳۵ ساله!

علی اکبری گفت: بعد از ظهر دیروز با اعلام گزارش غرق شدن جوانی ۳۵ ساله در تنگه ویژدرون تیم غریق نجات هلال احمر به محل اعزام شد.

علی اصغر علی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به غرق شدن جوان ۳۵ ساله در تنگه ویژدرون گفت: تیم امداد و نجات هلال احمر و تیم امداد سریع نجات غریق و غواصی استان ایلام اقدام به کشف جنازه کردند.

علی اکبری بیان کرد: فرد غرق شده جوان ۳۵ ساله که در قسمت سد ایلام به سمت دره ویژدرون و به بدلیل آشنا نبودن به فن شنا در آب غرق شده است.

او ادامه داد: جسد غرق شده توسط تیم امداد سریع نجات غریق و غواصی استان ایلام کشف شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اضافه کرد: از تمامی شهروندان درخواست میکنیم همواره در هنگام حضور در اماکن مختلف تفریحی و گردشگری از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند سد‌ها و رودخانه‌های عمیق که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در برخواهد داشت، بپرهیزند.

او اعلام کرد: هرساله با شروع فصل تابستان و گرما تعداد کثیری از جوانان و نوجوانان ایلامی به شنا و آب‌ تنی روی می‌آورند که توصیه می‌شود برای این کار، هیچ‌گاه رودخانه‌ها و سد‌ها را با استخر‌های شنا اشتباه نگیرند.

علی اکبری اظهار کرد: بی توجهی و دانش ناکافی نسبت به خطرات محیط‌های آبی، از مهمترین علل غرق شدگی این افراد به ویژه در فصل تابستان است.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها