|
کدخبر: 184018

جراحی زیبایی با مدرک دکترای مدیریت! / پزشکی قلابی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: پزشکی قلابی که با مدرک دکترای مدیریت ۶۰ عمل جراحی زیبایی در محله مرزداران انجام داده بود، به همراه همدستش دستگیر و تعدادی مهر جعلی از مخفیگاه او کشف شد.

از ظهر دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار  علیرضا لطفی در تشریح این خبر بیان داشت: از اوایل خرداد امسال چهار پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع  پزشکی قلابی  طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارات شاکیان که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام  اشکان  با جعل عنوان پزشکی، خود را متخصص ارولوژی به مراجعه‌کنندگان به کلینیک معرفی و با جراحی پلاستیک گوش، بینی، کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی می‌شده است.

جراحی زیبایی پزشک قلابی در محله مرزداران

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس، کلینیک متهم را تحت مراقبت قرار دادند، ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیک را داشت، بازداشت شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی دارای سه سابقه کیفری در خصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تاکنون ۶۰ عمل جراحی انجام داده است.

لطفی با اشاره به اینکه متهم ۳۴ ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی‌هایش را در محله "مرزداران" آغاز کرده است، افزود: در ادامه بررسی‌های پلیسی همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از کلینک متهم ۹۴ مهر قلابی مربوط به دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضائیه، نظام پزشکی و یک قبضه اسلحه و هشت تیر جنگی نیز کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: حادثه ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها