|
کدخبر: 182958

سرقت هالیوودی طلا در تهران / دزدان میلیاردی زعفرانیه که بودند

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کارمندی شرکتی خبر داد که یک میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال طلای مدیرعامل شرکت را از محل کارش سرقت کرده بود.

سرقت طلا از مدیرعامل یک شرکت در زعفرانیه به پلیس اعلام شد . مدیر عامل این شرکت مدعی بود که سرقت طلا از کشوی میز کارش صورت گرفته است.کارمندان در بازجویی از سرقت طلا بی اطلاع بودند که دست امید در سرقت طلا از کشوی میز مدیر عامل فاش شد . پرونده سرقت طلا از شرکتی در زعفرانیه به پایان رسید و این پرونده بسته شد.

سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی"   بیان داشت: نوزدهم خرداد ماه پرونده مبنی بر سرقت طلا از محل شرکت خصوصی،  به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: با دعوت از شاکی،  وی در خصوص جزئیات سرقت اظهار کرد، شانزدهم بهمن ماه سال گذشته متوجه شدم طلاهایم را که در داخل کشوی میز محل کارم واقع در زعفرانیه گذاشته بودم سرقت شده است و در این خصوص به شخص خاصی مظنون نیستم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: در  تحقیقات میدانی مشخص شد شاکی مدیر عامل شرکت است و  ۲ کارمند آقا و کارمند خانم دارد.  کارمند خانم به اسم مژده چند ماهی است که تسویه حساب کامل کرده و کارمند دیگر به اسم "امید" اظهارات ضد و نقیضی دارد و اتهامات را متوجه کارمند سابق شرکت می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد امید با چند طلا فروش در ارتباط می باشد، ابراز داشت:  با دعوت از طلا فروشان،  یکی از آنها به اسم رضا اظهار داشت، از همان ابتدا متوجه سرقتی بودن طلاهای مسروقه شده و طلای مربوطه را زیر قیمت بازار در مقابل پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از امید خریداری کرده است و در ابتدا مبلغ ۱۵۴ میلیون ریال به وی پرداخت و  با درخواست فاکتور خرید از امید و با تهدید وی مبنی بر معرفی به پلیس از پرداخت الباقی مبلغ خودداری کرده ا ست.

سرهنگ شریفی افزود: با کشف زوایای جدیدی از پرونده،  امید در بازجویی مجدد به ناچار به سرقت از شرکت  و  فروش طلاها به مالخر اعتراف کرد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: پس از هماهنگی های قضائی  در بازرسی از محل کار مالخر یک حلقه انگشتر سفید رنگ با نگین های اصل برلیان متعلق به شاکی کشف متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها