|
کدخبر: 182118

کشف جنازه مرد تهرانی در دارآباد + عکس

کشف جنازه مرد تهرانی در دارآباد چه رازی داشت؟ با کشف جنازه مرد تهرانی در چاهی در دارآباد نیروهای امدادی و پلیس به محل آمدند.

روز گذشته آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند و با کشف جنازه مرد تهرانی رو به رو شدند.کشف جنازه مرد تهرانی در حالی بود که او در یک چاه عمیق افتاده بود. بعد از کشف جنازه تلاش کردند تا جسد را از چاه بیرون بکشند.

جنازه مرد جوانی که به داخل چاه در پارکینگ ساختمان مسکونی در محله دارآباد واقع در شمال تهران افتاده بود با تلاش آتش نشانان از عمق ۲۵ متری این چاه خارج و تحویل عوامل انتظامی داده شد.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی حدود ساعت ۱۷: ۰۵ دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۶ و گروه های امداد و نجات ۴ را به محل حادثه واقع در محله دارآباد، خیابان پورابتهاج، خیابان خداوردی اعزام کرد.

کشف جنازه مرد تهرانی در دارآباد + عکس ها

 

علی قدیمی افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: به دنبال تماس شهروندان با نیروی انتظامی و آتش نشانی و نیز اعلام وقوع حادثه سقوط شخصی به داخل چاه، بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران روانه محل حادثه شدند تا داخل چاه را مورد بازدید و بررسی قرار دهند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات به داخل چاه۲۵ متری رفته و مردی حدودا ۳۵ ساله را از داخل چاه بیرون آوردند.

این افسر آماده منطقه سه آتش نشانی تصریح کرد: امدادگران اورژانس حاضر در محل پس از معاینه این مرد، فوت وی را تائید و اعلام کردند.

قدیمی درخاتمه اعلام کرد: پیکر بی جان این شخص جهت شناسایی هویت وی و نیز بررسی علت مرگ و چگونگی وقوع این حادثه تحویل عوامل انتظامی و قضایی شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها