|
کدخبر: 151045

سکته راننده در اتوبان و برخورد با گاردریل!

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از سکته قلبی راننده تاکسی هنگام تردد در محور شهید باقری ـ رسالت خبر داد.

سرهنگ احسان مؤمنی با اعلام خبر ایست قلبی راننده تاکسی، در تشریح این خبر اظهار کرد: راننده پژو تاکسی هنگام حرکت در بزرگراه شهید باقری ـ رسالت دچار سکته قلبی شد و بلافاصله پس از دریافت این خبر از طریق سامانه ۱۱۰، تیم کارشناسی منطقه چهار پلیس راهور فاتب در محل حاضر شده و پس از ایمن‌سازی محل حادثه، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران افزود: تیم اورژانس و آتش‌نشانی نیز بلافاصله در محل این حادثه حضور یافتند و به احیای قلبی راننده مبادرت کرده و وی را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.

به گفته این مقام انتظامی، راننده قبل از سکته قلبی سعی در متوقف کردن وسیله خود داشت که در مسیر حرکت با گاردریلهای میانی اتوبان به شدت برخورد کرد و متوقف شد.

مؤمنی از رانندگان خواست تا با مشاهده هر خودرویی که در مسیر مقابل آنها قرار دارد، ناگهان تغیر مسیر می‌دهد یا واژگون می‌شود، خونسردی خود را حفظ کنند و گفت: در این مواقع دیگر رانندگان علاوه بر کاستن سرعت خودروی خود، اجازه دهند، خودروی آسیب‌دیده مسیرش را طی کند که در صورت بروز چنین حوادثی مانند سکته قلبی یا ناراحتی راننده، اتفاق دیگری برای دیگر رانندگان روی ندهد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها