|
کدخبر: 146243

۶ کشته و زخمی در حادثه دلخراش تصادف

بر اثر سانحه ترافیکی برخورد موتور سیکلت با خودرو پژو در روستای تنگه شهرستان آبادان ۶ نفر کشته و مجروح شدند.

حوادث ۶ کشته و زخمی در حادثه دلخراش تصادف

امین منصور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان گفت: برخورد خودروی سواری پژو با موتور سیکلت در جاده روستای تنگه ۲ به تنگه سه موجب مرگ ۳ نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر شد.

او اظهارکرد: این حادثه دیروز به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان اطلاع داده شد که در پی آن ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر فوریت‌های پزشکی آبادان با بیان اینکه متاسفانه این حادثه ۳ مصدوم و ۳ فوتی بر جای گذاشته بود، افزود: کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به مجروحان، جهت ادامه روند درمانی مصدومان این سانحه را با آمبولانس به بیمارستان‌های شهید بهشتی و ۱۷ شهریور آبادان منتقل کردند.

او با اعلام اینکه مجروحان وسایل نقلیه مذکور همگی مرد و بین ۱۰ تا ۳۴ سال سن داشتند، تصریح کرد: در این تصادف هولناک دو تن از مجروحان به علت شدت مصدومیت در دم جان باختند و مصدوم دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی آبادان و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته کادر درمانی جان خود را از دست داد تا در مجموع فوتی‌های این سانحه ترافیکی به عدد ۳ رسید.

امین منصور در پایان گفت: تمام تلاش همکاران بنده در حوادث نجات جان مصدومان می‌باشد اما بهترین و کم هزینه‌ترین روش کاهش صدمات پیشگیری از بروز این حوادث است.

اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بهره گیری از ۳۰ پایگاه امدادی فعال شهری و جاده‌ای به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها