|
کدخبر: 175943

باند سارقان معتاد شاهرود منهدم شد

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در طرح ضربتی پلیس ۷۵ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد، گفت: در این راستا ۲۱ معتاد نیز دستگیر شدند.

 

سرهنگ علی کریمی ظهر یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه طرح سراسری ضربتی پلیس هم‌زمان با سراسر کشور در شاهرود نیز به اجرا درآمده است، ابرازکرد: در این راستا ۱۰ اکیپ عملیاتی در سطح شهرستان برای اجرای این مأموریت به‌کارگیری شدند.

وی بابیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس به شمار می‌رود و با هر فردی که از آن عبور کند برخوردهای لازم صورت می‌گیرد، افزود: در همین اجرای طرح ضربتی پلیس سه باند سرقت متلاشی و اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در اجرای این طرح ۷۵ فقره انواع سرقت در شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت، ابرازکرد: بر همین اساس ۱۰ سارق نیز دستگیر شدند که پرونده این افراد در جریان است.

کریمی از دستگیری ۲۱ معتاد نیز در اجرای طرح ضربتی پلیس نیز خبر داد و تصریح کرد: طی این عملیات‌ها ده‌ها میلیارد ریال اموال مسروقه نیز از مخفیگاه سارقان کشف‌شده است.

وی افزود: از همشهریان درخواست می‌شود حتماً موارد ایمنی را در کارگاه‌های ساختمانی، خودرو و خانه‌های خود به کار بگیرند و از پارک کردن خودرو در محل‌های تاریک و فاقد روشنایی به‌طور پرهیز و حتماً نرده و حفاظ مناسب روی پنجره‌ها و حیاط منازل نصب کنند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر