|
کدخبر: 174499

محموله ۹۰ میلیاردی قاچاق در پارکینگ یک مرکز تجاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک محموله لوازم الکترونیکی به ارزش۹۰ میلیارد ریال در پارکینگ یک مرکز تجاری خبر داد.

سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" با اعلام این خبر اظهارکرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی این پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی از انتقال محموله لوازم الکترونیکی با استفاده از ۲ دستگاه خودروی سواری به پارکینگ یکی از مراکز تجاری مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با بررسی موضوع و استفاده از شگردهای پلیسی به‌دست آوردند که خودروهای سواری، شوتی بوده و با هماهنگی تعدادی از مالکان مغازه‌های مرکز تجاری، مقادیر اقلام قاچاق از سایر استان‌ها تهیه و قصد تحویل آنها را دارند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات خود خودروهای سواری را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، به محض ورود خودرو‌ها به داخل پارکینگ توقیف و در بازرسی از آنها، ۶۸۰ دستگاه تبلت، ۴۰ دستگاه لپ تاپ، یک هزار و ۹۰۳ عدد هندزفری و شارژر، ۱۲۰ عدد اپل واچ، ۱۳ دستگاه گیس کامپیوتر و ۶۰ عدد کارت گرافیک قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دستگیری مرتبطان پرونده نیز در دستور کار قرار دارد، اذعان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان، ۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها