|
کدخبر: 173703

آمبولانس عامل مرگ شد نه ناجی!

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براثر تصادف یک دستگاه آمبولانس با یک دستگاه نیسان عصر امروز سه‌شنبه در شهرستان گیلانغرب چهار تن مصدوم و یک تن کشته شدند.

حوادث آمبولانس عامل مرگ شد نه ناجی!

 

«اکبر آزادی» عصر سه‌شنبه افزود: عصر امروز آمبولانس بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب هنگام اعزام بیمار در محور گیلانغرب به اسلام آباد غرب بخش گواور با یک خودرو نیسان برخورد کرد.

وی گفت: ⁩در این تصادف متاسفانه راننده آمبولانس در ورودی بیمارستان فوت و بیمار، همراه بیمار، پرستار همراه و راننده نیسان به بیمارستان امام خمینی اسلام آباد منتقل شدند.

او اضافه کرد که ⁩وضعیت راننده نیسان مناسب نیست.

آزادی ⁩به رانندگان توصیه کرد که با دیدن آمبولانس در مسیرهای تردد با توجه به اینکه در حال انتقال بیماران بدحال به مراکز درمانی تخصصی هستند راه را باز نگهدارند و مانع حرکت آمبولانس نشوند تا انشاءالله شاهد حوادث مشابه نباشیم.

وی یادآوری کرد که آمبولانس متعلق به بیمارستان الزهرا گیلان‌غرب بود.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توضیح داد که از اول امسال تاکنون ۲ دستگاه آمبولانس در استان دچار حادثه تصادف شده‌اند که در تصادف اولی که در مسیر شهرستان روانسر به وقوع پیوست تلفات جانی نداشت و تنها چندمصدوم به جای گذاشت.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.ایرنا

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها