|
کدخبر: 171352

جادوگر که کرج را به هم ریخته بود

جادوگر کرجی که ۲۰ هزار مشتری زن و مرد داشت روانه زندان شد.

 

جادوگر کرجی که در فضای مجازی برای خود کسب و کار پررونقی به راه انداخته بود و برای زنان و مردان طلسم و جادو می‌گرفت با شکایت مالباختگان و فریب خوردگان شناسایی و راهی زندان شد.

رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: فردی که با ایجاد کانالی در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به تبلیغ فال و فروش طلسم می‌کرد، با هوشیاری کارشناسان پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتا استان البرز در تشریح این خبر گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط ماموران این پلیس کانال تلگرامی با ۲۰ هزار عضو با محتوای فال تاروت، جادو و طلسم نویسی مورد شناسایی قرار گرفت.

کلاهبرداری اینترنتی با ترفند فروش طلسم در کرج

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: کاراگاهان پلیس فتا با اقدامات فنی و اطلاعاتی بر روی کانال فوق و استفاده از تاکتیک‌های سایبری متهم را در منطقه غرب استان البرز مورد شناسایی قرار دادند و پس از اخذ دستور مقام قضایی وی را دستگیر کردند، متهم در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی می‌شد، ولی درادامه زمانیکه با مستندات و ادله جرم مواجه گردید لب به اعتراف گشود و اعلام داشت چندی پیش با راه‌اندازی کانالی در تلگرام اقدام به انجام تبلیغات واهی فال وفروش طلسم و جادو کردم و از این طریق کسب درآمد می‌نمودم

بازداشت دعانویس جادوگر در کرج


رئیس پلیس فتا استان البرز بیان کرد: با توجه به ساده لوحی و باورهای انحرافی در برخی از شهروندان، یکی از دست آویزهای مطلوب برای تحصیل مال نامشروع از طریق فضای مجازی، تبلیغ رمالی و دعانویسی‌های ساختگی می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مواجهه با چنین مواردی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس https: ‌‎//www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری لینک ثبت گزارش‌های مردمی به همکاران ما اعلام کنند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها