|
کدخبر: 170111

بازداشت اعضای فرقه عرفان حلقه همدان

سپاه همدان برای دستگیری اعضای فرقه انحرافی عرفان حلقه وارد عمل شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از دستگیری تعدادی از اعضای فرقه انحرافی « عرفان حلقه » در همدان خبر داد.

علی‌اکبر کریم‌پور با اشاره به دستگیری تعدادی از اعضای فرقه انحرافی «عرفان حلقه» اظهار کرد: پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) طی یک عملیات تعدادی از اعضای این فرقه را دستگیر کردند.

وی با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) گفت: پاسداران گمنام امام زمان (عج) در این عملیات اقدام به دستگیری و احضار هشت نفر از فعالان فرقه انحرافی «عرفان حلقه» در سطح استان کردند که پرونده آنان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی استان ارسال شده است.

اعضای فرقه انحرافی عرفان حلقه بازداشت شدند

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: این افراد که با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، شفابخشی، جاذبه درمانی، تشعش دفاعی و... فعالیت غیرقانونی داشتند، منجر به آسیب‌های روحی و روانی در افراد، انحراف اعتقادات و در نتیجه فروپاشی خانواده‌ها شده‌اند.

وی در پایان عنوان کرد: از مردم فهیم استان درخواست داریم تا ضمن بالا بردن هوشیاری خود نسبت به فعالیت‌های انحرافی فعالان عرفان‌های نوظهور در محیط پیرامونی خود، هر گونه برپایی کلاس، تجمع و فعالیت‌های افراد در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین (ع) همدان اطلاع‌رسانی کنند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر