|
کدخبر: 168571

پلیس این سارقان را قلع و قمع کرد

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و قطعات خودرو در برخی مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی، ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

حوادث پلیس این سارقان را قلع و قمع کرد

و با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۱ فقره سرقت قطعات خودرو و منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند، افزود: مشارکت مردم و پلیس باعث ارتقای امنیت خواهد شد، به همین دلیل از شهروندان خواهشمندیم هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در برخی مناطق، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۹ با کار اطلاعاتی هویت یک سارق سابقه‌دار را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در مخفیگاه سارق کشف شد، اظهار داشت: متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد و پس تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در دام پلیس

سرهنگ اسکندر بزرگ مهری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در برخی از مناطق، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه ۲ سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاه به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل ضبط، باطری و زاپاس وسایر وسایل داخل خودرو کشف شد، ادامه داد: سارقان در بازجویی پلیس به ۳۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند و پس از استرداد اموال سرقتی به مالباختگان، متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارقان حرفه‌ای سیم برق با دستان بسته

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای ۳ سارق حرفه‌ای سیم برق را در سطح حوزه استحفای شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به ۶ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف و یک دستگاه خودروی تیبا به همراه قیچی و سیم چین که به وسیله آن اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کردند، کشف شد، افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها