|
کدخبر: 168989

قتل برای جذب مخاطب و تولید محتوا!

جوان ۳۰ ساله روس که در جریان ویدئوی آنلاین نامزد ۲۸ ساله خود را به قتل رسانده بود به ۶ سال زندان محکوم شد.

حوادث قتل برای جذب مخاطب و تولید محتوا!

به نقل از میرر، وبلاگ نویس و یوتیوبر سرشناس روس " استانیسلاو رشتنیکوو"۳۰ ساله روز گذشته در دادگاهی در روسیه به جرم قتل آنلاین نامزدش به ۶ سال زندان محکوم شد.

گزارش رسانه‌های محلی روس نشان می‌دهد که قتل در جریان ضبط ویدئوی آنلاین و به درخواست طرفداران این کاربر صورت گرفته است. در طول ویدئو متهم نامزد خود را به باد کتک گرفته به حدی که او بر اثر جراحات وارده جان می‌سپارد.

این در حالی است که در بخش هایی از ویدئو بدن برهنه این زن جوان در دمای منفی صفر درجه در بیرون از خانه قرار داده می‌شود اما بعد از مرگ پزشکان تایید کردند که علت مرگ سردی هوا نبوده و قربانی بر اثر ضربات وارده به ناحیه سرش جان باخته است.

مادر قاتل که پسرش را فردی مهربان می‌داند به قاضی پرونده بیان کرد که آزار پسرش تاکنون به یک مورچه هم نرسیده و او برای جلب توجه مخاطبانش دست به چنین کاری زده است اما با وجود قتل بیرحامنه قربانی "والنتینا"۲۸ ساله پزشکان صحت و سلامت عقلی قاتل را نیز تایید کرده‌اند و این موضوع روشن می‌کند که قتل از عمد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته است. این در حالی است که جوان قاتل در طول ویدئو نامزد خود را یک "بدبو" و" زنی خیابانی " توصیف کرده بود و در ویدئو خشونت کلامی و جسمی زیادی نیز دیده می‌شود.

 

منبع: ایران آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها