|
کدخبر: 167937

جاسازی ۱۰۰ کیلو حشیش در پراید!

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از یک سواری پراید در شهرستان "بیرجند" ۱۰۰ کیلوگرم حشیش کشف شد.

 سرهنگ"حسن شجاعی نسب" در تشریح این خبر اظهارکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی شهرستان بیرجند دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان کرد ماموران هنگام کنترل محورهای فرعی در شهرستان بیرجند به یک خودروی پراید که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده سواری پراید با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب کردند و با اقدامات پلیسی و شلیک چندین تیر با رعایت قانون به کارگیری سلاح، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو گرم حشیش کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب با بیان اینکه ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر را کردند تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز درتمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.#پلیس

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها