|
کدخبر: 167494

قارچ فروشان فاسد دستگیر شدند

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که قارچهای خوراکی تاریخ مصرف گذشته را بسته‌بندی و در واحدهای صنفی توزیع می‌کرد.

حوادث قارچ فروشان فاسد دستگیر شدند

سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر بازداشت فردی که قارچهای خوراکی فاسد را بسته‌بندی و توزیع می‌کرد، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی مبنی بر اینکه داخل یک دستگاه خودروی وانت، فردی با باز کردن بسته‌های قارچ تاریخ مصرف گذشته، اقدام به پخش آنها در بسته‌بندی جدید و از بین بردن پلمب بسته‌ها می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت مالک خودرو و محل تردد وی در یکی از مناطق شمالی تهران شناسایی شد.

وی تصریح کرد: با اخذ دستور قضائی در صبح روز سی‌ام فروردین، مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ به آدرس اعلامی در حوالی فرمانیه اعزام شده و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را در حالیکه در حال باز کردن بسته‌های تاریخ مصرف گذشته بود دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند سلامتی شهروندان را به خطر انداخته و از این راه برای خود مال‌اندوزی کنند به شدت برخورد می‌کند.

مرادی از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد، سریعاً موضوع را با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

گفتنی است برابر دستور قضائی خودروی مذکور نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر