|
کدخبر: 167211

رسید بانک بلای جان دزد قدیمی تهران

رسید بانکی دزد سابقه دار در زمان سرقت از خودروی مرد تهرانی در داخل ماشین جاماند و راز سرقت‌های سریالی‌اش فاش شد.

سرهنگ کارآگاه " خیراله دولتخواه" رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران گفت: ۱۹ دی ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت از لوازم داخل خودرو مبنی بر شناسایی و دستگیری سارق پرونده به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

سرنخ پلیسی در خودروی سرقتی

وی با اشاره به اینکه در تحقیق از محل سرقت، کارآگاهان یک فقره رسید بانکی در داخل خودرو کشف کردند، عنوان کرد: شاکی که اظهار بی‌اطلاعی از رسیدبانکی می‌کرد، دارنده حساب شناسایی و کارآگاهان سوابق کیفری وی را بررسی کردند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی ابرازکرد: با استعلام‌های انجام شده مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش تر به همین جرم به دفعات مختلف دستگیر و روانه زندان شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، وی در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: متهم در بررسی‌های پلیسی به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در مناطق جنوب و جنوب غرب تهران اعتراف و اظهار کرد، اموال سرقتی را به مالخری به صورت نقدی می‌فروخته است.

دستگیری مارلخر اموال سرقتی

وی تصریح کرد: در این رابطه مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعداد فراوانی اموال سرقتی کشف و مالخر نیز پس از مواجهه حضوری با سارق به مالخری اموال مسروقه معترف شد.

سرهنگ دولتخواه در پایان با اشاره به تلاش کارآگاهان در شناسایی مال باختگان، گفت: تمامی ۲۰۰ مال باخته شناسایی و اموال مکشوفه به آنها مسترد شده است.

این مقام پلیسی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، هر دو متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر