|
کدخبر: 166544

انفجار ۴ ماشین در دیباجی تهران

ماشین 4 نفر در دیباجی صبح امروز در آتش سوخت.

حوادث انفجار ۴ ماشین در دیباجی تهران

صبح امروز در دیباجی ۴ خودرو به دلایل نامشخص دچار آتش سوزی شده و سوخت.

این ۴ خودرو که در کنار خیابان دیباجی پارک شده بودند، به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شدند.

ساعت ۰۶: ۰۲ صبح امروز در پی تماس اهالی خیابان دیباجی جنوبی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران مبنی بر آتش گرفتن تعدادی خودروی سواری(۲دستگاه ۲۰۶، یک دستگاه سمند و یکدستگاه خودروی ام وی ام ۱۱۰) در این خیابان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۸۹، ۱۳۰ و ۶۱ را به محل حادثه روانه کرد.

به گفته رضا جغتایی افسرآماده منطقه۲ عملیات سازمان آتش نشانی تهران درمورد جزییات بیشتر این حادثه گفت: هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه، چهار دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی ام وی ام ۱۱۰ طعمه آتش سوزی شده بود و همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به خودروهای اطراف و ساختمان‌های مجاور بود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی و نیز خاموش کننده‌های دستی به سرعت به مقابله با آتش سوزی خودروها مشغول شده و توانستند در همان لحظات اولیه این آتش سوزی را مهار و همچنین از سرایت آتش به دیگرخودروها و ساختمان‌های مجاور جلوگیری کنند.

جغتایی با اشاره به این که خوشبختانه این آتش سوزی خسارات جانی در بر نداشت، تصریح کرد: با سرعت عمل آتش نشانان از بروز خسارات بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

افسرآماده منطقه۲عملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه درحال‌حاضر توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها