|
کدخبر: 166473

خودکشی مادر و پسر تهرانی

با پیدا شدن جسد بی‌جان پسری جوان و پیکر نیمه‌جان مادرش در خانه‌ای در تهران، تحقیقات پلیس برای کشف راز این حادثه آغاز شده است.

عصر پنجشنبه گذشته مردی جوان نزد ماموران پلیس تهران رفت و گفت که خواهر و خواهرزاده‌اش به دردسر افتاده‌اند. او توضیح داد: چند ساعت قبل خواهرم به من زنگ زد و گفت حال پسرش اصلا خوب نیست. او درحالی‌که گریه می‌کرد تلفن را قطع کرد و هر چه به او زنگ زدم پاسخ نداد. نگران شدم و از شهرستان به سمت تهران حرکت کردم و خودم را به مقابل ساختمان محل زندگی خواهرم رساندم اما هرچه در زدم کسی باز نکرد. احتمال می‌دهم که بلایی سر آنها آمده باشد و به همین دلیل تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع بدهم.

با این اظهارات، مأموران پلیس راهی ساختمانی شدند که مادر و پسر در آنجا زندگی می‌کردند. با دستور قاضی مصطفی واحدی بازپرس جنایی تهران قفل در خانه شکسته شد و مأموران قدم در آپارتمان گذاشتند. آنها به محض ورود به خانه با جسد پسر ۲۷ساله روبه‌رو شدند اما مادرش که در چند قدمی او افتاده بود، نیمه جان بود. زن ۴۵ساله به سختی می‌توانست صحبت کند و برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

این زن درباره مرگ پسرش گفت: دیروز بر سر برخی مسائل خانوادگی با پسرم جر و بحثمان شد. او خیلی عصبانی بود و ناگهان متوجه شدم تعداد زیادی قرص مصرف کرده که ناگهان بی‌حال روی زمین افتاد. شوکه شدم و هرچه صدایش زدم جوابی نداد. سراسیمه به برادرم زنگ زدم و بعد تصمیم گرفتم پسرم را به بیمارستان ببرم اما دستم را روی قلبش گذاشتم و متوجه شدم نفس نمی‌کشد. وی ادامه داد: از مرگ پسرم به‌شدت شوکه و ناراحت بودم به همین دلیل تصمیم گرفتم به زندگی خودم هم پایان بدهم چون بدون پسرم نمی‌توانستم زندگی کنم. اظهارات این زن در حالی بیان می‌شد که در ادامه مشخص شد، همسایه‌ها صدای درگیری مادر و پسر را نشنیده‌اند و از طرفی هیچ ورق قرصی نیز در محل حادثه پیدا نشد. به همین دلیل تحقیقات درباره علت مرگ پسر جوان ادامه دارد

 

منبع: رکنا

ارسال نظر