|
کدخبر: 165567

صحبت های عجیب سارق بیمارستان های تهران

زن جوان برای اجرای نقشه اش در بیمارستان لباس بهیاری خرید و دست به سرقت زد تا از کتک های همسرش در امان باشد.

 

چهل و سومین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با دستگیری 864 متهم از جمله یک بهیار قلابی که تجهیزات پزشکی می‌دزدید و سارقی که فقط از زن‌ها سرقت می‌کرد پایان یافت.

نقشه سرقت هنگام زایمان

زنی 45 ساله با صورتی تکیده که کبودی پای چشمش را نتیجه کتک‌های همسرش می‌داند هنگام سرقت تجهیزات بیمارستان از سوی مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب بازداشت شده است.

چه شد که دست به سرقت زدی؟

مدتی قبل برای عمل سزارین به بیمارستان رفتم وقتی دیدم بیماران و همراهانشان گوشی هایشان را بدون توجه به گوشه‌ای رها می‌کنند وتجهیزات بیمارستانی نیز براحتی در دسترس بود نقشه سرقت از بیمارستان در ذهنم جرقه زد.

چند روز بعد لباس بهیاری خریدم و وارد اتاق‌ها شدم و تجهیزات بیمارستانی یا گوشی تلفن همراه سرقت می‌کردم. همسرم وقتی مواد ندارد و خمار می‌شود کتکم می‌زند و می‌گوید برو دزدی و از این راه هزینه مواد را تهیه کن. ۱۵ سالی می‌شود که همسرم مرا معتاد کرد. برای تأمین هزینه مواد مخدر به جرم جیب بری و سرقت چند بار بازداشت شدم.

سرقت از زنان برای انتقام

آرایشگر بوده و سابقه ندارد. سوژه‌هایش فقط زنان هستند، فکر می‌کند با سرقت از خانم‌ها می‌تواند انتقام عشق ناکامش را بگیرد.

چطوری سرقت می‌کردی؟

سر چهارراه‌ها می‌ایستادم و زمانی که خانم‌ها در حال صحبت با تلفن همراهشان بودند آن را می‌قاپیدم. البته این یک شگرد برای سرقتم بود اما شگرد دیگرم به این صورت بود که خودروهایی که راننده‌اش خانم بود و شیشه هایشان پایین بود را انتخاب می‌کردم و زمانی که راننده پشت چراغ توقف می‌کرد گوشی را از داخل خودرو سرقت می‌کردم.

چرا فقط از خانم‌ها سرقت می‌کردی؟

برای انتقام. من چند وقت قبل با دختری آشنا و عاشقش شدم می‌خواستم با او ازدواج کنم اما مرا رها کرد. بعد از شکست عشقی به فکر انتقام افتادم و چون می‌دانستم که گوشی تلفن همراه برای خانم‌ها خیلی مهم است تصمیم گرفتم گوشی هایشان را سرقت کنم

 

ارسال نظر