|
کدخبر: 165432

دزدی به بهانه انجام تست کرونا در همدان

۳ مرد و یک زن سارق در لباس کارکنان بهداشت به جان اموال همدانی‌ها افتادند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی سارقان غیر بومی با شگرد آزمایش کرونا تحت عنوان کارکنان بهداشت در همدان و دستگیری یکی از آنها خبر داد.

سرهنگ علی اسدبیگی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل یک پیرمرد در شهرستان همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان در یک گروه چهار نفره، سه نفر مرد و یک نفر خانم با یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی وارد شهر همدان شده و با انتخاب سوژه مورد نظر خود که پیرمردی مسن و سالخورده بوده وارد منزل شده وخود را از کارکنان وزارت بهداشت معرفی کرده و جهت انجام آزمایش کرونا به صورت رایگان از افراد سالخورده اقدام می‌کنند.

سرهنگ اسدبیگی بیان کرد: سارقان با سوار کردن مالباخته و مراجعت به منزل وی با سرگرم کردن مالباخته که پیرمرد و پیرزنی بوده اقدام به سرقت چهارعدد فرش دستبافت یک متری و تعداد ۶عدد النگوی پیرزن می‌کنند و بلافاصله از همدان متواری می‌شوند که با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی در منطقه فوق، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در تحقیقات صورت گرفته، مشخصات خودرو و متهمان به‌دست آمد و مشخص شد این گروه یک ماه قبل نیز در شهر همدان اقدام به چندین سرقت کرده و بلافاصله متواری شده اند، تا اینکه با اقدامات خاص پلیسی معلوم شد خودرو مورد نظر در شهرستان بروجرد تصادف کرده و خودرو دچار نقص فنی شده است و سرنشینان با اموال مسروقه متواری شده‌اند.

سرهنگ اسد بیگی با اعلام این که راننده خودرو در یک عملیات پیچیده دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد، افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که نامبرده به همراه همدستان خود در استان‌های قم، سمنان و خراسان رضوی، نیز مرتکب سرقت‌های متعددی با این شیوه و شگرد شده‌اند که هماهنگی لازم با پلیس آگاهی این استان‌ها جهت دستگیری دیگر سارقان به عمل آمد

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها